Oferta Pracy, Asystentka Zarządu

Oferta Pracy, Asystentka Zarządu

Poszukujemy osoby na stanowisko: Asystentka Zarządu

 

Zakres obowiązków:

 

  • Realizacja typowych codziennych czynności z zakresu prowadzenia sekretariatu;
  • Obsługa administracyjna sekretariatu (obsługa korespondencji, rejestrowanie dokumentów przychodzących, przygotowywanie umów i pism, opracowywanie dokumentów i analiz);
  • Prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu;
  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług i partnerami biznesowymi;
  • Budowanie oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
  • Obsługa administracyjna posiedzeń Zarządu (przygotowywanie uchwał i protokołów);
  • Obsługa administracyjna posiedzeń Rady Nadzorczej.

Wymagania:

 

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: biznesowe, ekonomiczne, prawne, administracyjne);
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
  • Komunikatywność, rzetelność, bezkonfliktowość, chęć uczenia się, otwartość;
  • Znajomość angielskiego w mowie i piśmie;
  • Wysoka kultura osobista i nienaganna aparycja;
  • Wielozadaniowość, umiejętność kreowania niestandardowych rozwiązań;
  • Kreatywność, odporność na stres;
  • Samodzielność i inicjatywa.

Oferujemy:

 

  • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji;
  • Współtworzenie sukcesu polskiej, nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy zajmującej się protetyką ortopedyczną i rehabilitacją;
  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego;
  • Niezbędne narzędzia pracy;
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę.

Zainteresowanych kandydatów prosimy o wysłanie CV na adres sekretariat@wzso.pl