Poszukujemy osoby na stanowisko: Asystentka Zarządu
Zakres obowiązków:
- Realizacja typowych codziennych czynności z zakresu prowadzenia sekretariatu;
- Obsługa administracyjna sekretariatu (obsługa korespondencji, rejestrowanie dokumentów przychodzących, przygotowywanie umów i pism, opracowywanie dokumentów i analiz);
- Prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu;
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług i partnerami biznesowymi;
- Budowanie oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
- Obsługa administracyjna posiedzeń Zarządu (przygotowywanie uchwał i protokołów);
- Obsługa administracyjna posiedzeń Rady Nadzorczej.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: biznesowe, ekonomiczne, prawne, administracyjne);
- Doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- Komunikatywność, rzetelność, bezkonfliktowość, chęć uczenia się, otwartość;
- Znajomość angielskiego w mowie i piśmie;
- Wysoka kultura osobista i nienaganna aparycja;
- Wielozadaniowość, umiejętność kreowania niestandardowych rozwiązań;
- Kreatywność, odporność na stres;
- Samodzielność i inicjatywa.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji;
- Współtworzenie sukcesu polskiej, nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy zajmującej się protetyką ortopedyczną i rehabilitacją;
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego;
- Niezbędne narzędzia pracy;
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę.
Zainteresowanych kandydatów prosimy o wysłanie CV na adres sekretariat@wzso.pl